Bakis...........................

I går var det ju tjejfest hemma hos Evelina med god mat och helt för mycket sprit........man mår ju som man förtjänar idag kan man säga.........men vi hade verkligen en helkväll som var superkul......så det är värt tjäna sig lite sliten idag.
Det var mycket singstar och många farliga drinkar som Evelina blandade....undrar egentligen hur mycket sprit hon hällde i mina...hmhmhm...kommer nog lite roliga bilder här på bloggen från festen under veckan.


Vi skulle egentligen gå på husvisning idag men hela familjen var så trötta av vi missade tiden...synd men hoppas på att det blir en ny husvisning. Det var ett jättefint hus i tygelsjö som såg så fräscht och välplanerat ut. Fick en bra magkänsla!!
Ja vi får se vad som händer med den saken.

Imorgon är det ju dax att komma in i arbetslivet igen....mammaledigheten är slut.....får en klump i magen och en tår i ögat när jag tänker på morgondagen........usch! Men samtidigt så vet jag att det kommer kännas lite bättre om ett tag när man kommit in i den nya vardagen....men just nu så känns det så långt ifrån. Måste försöka tänka positivt, blir ju inte lättare om jag går och är bitter...känns bara så jobbigt för att det känns som att jag kan börja gråta bara jag tänker på det.
Så denna veckan kommer man väl vara lite extra känslig....men snart är man väl glad och positiv igen och livet flyter på som det ska!! Det är iallafall skönt att veta att Melker är trygg och har det bra hemma med Jonas som är världens bästa pappa!!
Hoppas också att man kan försöka hålla kontakten med mammorna man har lärt känna nu när man varit hemma för att de vill man ju inte mista!! Bra på att festa är de med...hahahahaha!!!

Denna helgen har jag nog ätit min points-dos för resten av året....igår var det helt för många drinkar och idag har det varit bakis-mat och godis........fy vilken dåligt samvete jag har!! Kommer nog inte gå så bra på viktväktarna på lördag...får skärpa mig extra mycket denna veckan det går....ska iallafall försöka...från och med imorgon är det godisförbud fram till nyår!!! Gäller både mig och Jonas!!!

Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa lite framför tv:n och sedan försöka lägga mig i tid så att man är pigg och vaken imorgon när klockan ringer!!! Håll tummarna för mig imorgon!!!


Var bara tvungen att lägga in en bild på Melkers nya jacka!! Tycker den är så cool!!

Kommentarer
Postat av: Gordi

Du kanske skulle tagit ett pass med Mr Stenhård idag?? hahahaha...Fan va skoj d va igår, får vi göra om fler ggr o då ska inte jag gå på penisillin.

Synd med husvisningen men e d menat till er så kommer ni gå på visning=)

Ha så kul på jobb imon så hörs vi.

Ps. Jättefin jacka, kram

2008-10-05 @ 22:26:30
Postat av: Lisette Melker

Ja....mr stenhård skulle man varit hos igår....eller hur??!!!

Ja det var svinkul i lördags!! Får vi absolut göra om snart!!

Ha en skön vecka och njut av mammaledigheten!!

Hoppas vi ses snart igen!!

KRAM

2008-10-06 @ 05:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0