Smålandsturen!!!

I tisdags i förra veckan så tog jag och Melker bilen och körde upp till min farbror Anders och hans familj uppe i Småland. Gick jättebra med att köra så långt själv med Melker, han sov nästan hela vägen både upp och hem. Skönt!!

Var jätteskönt att komma iväg och få lite miljöombyte ett tag plus att det var kul att träffa släkten lite!!
Vi var också och hälsade på min farmor och det var kul att se henne, var så längesen sist. Vilken underbar farmor
hon alltid har varit till oss alla barnbarn!!

Lite bilder från småland!!


mmmmmm..undrar om mamma kommer att hitta dit??


Vi var ju tvungna att ha lite färdgodis på vägen dit....


Melker busar med mina två kusiner Monika och Anna


Skönt med två barnvakter....


Farmor, jag och Melker


Gammel-farmor och Melker pratar om livet....


Melker och Monika och min kära farmor


Min farbror Anders leker med Melker


Nu vaknade Melker...så det kommer fler bilder ikväll eller imorgon!!


här kommer fortsättning på smålandsturen!!!


thats my boy!!!!!!!


vår solstråle!!!!!!!


vovven Sako luktar Melker i gumpen......luktar nog inte hallon...hahaha!


Melker med Anna och Monika


fly me to the moon!!!!!!!!!!!!!!!


Anders gosar med Melker


Snart är det bara jag som är vaken!!!!!!!!!!!!!


kladd kladd och åter kladd.................


vem ska inte ha en mr happy-tröja om inte Melker har en!!!!!!!!!!!????

På torsdagen åkte vi hem till lskåne-land igen...trötta men med många fina minnen från Småland!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0