Heja Sverige!!!!

Denna veckan har det inte varit strandväder precis........men vi har inte varit sysslolösa för det ...finns alltid saker man kan hitta på ändå!!!

I måndags så var det riktigt piss-väder så jag och Melker var inne hela dagen, var faktiskt jättemysigt!! Vi busade och lekte hemma istället, Melker har full växeln i hela tiden nuförtiden!!



MELKER BUSAR MED MAMMA I SÄNGEN!!


Vi har också varit på Ikea i veckan och köpt lite nya saker till Melkers rum, så nu ska vi fixa till där så att det blir riktigt fint så att Melker kan flytta in i sitt rum.


I tisdags var det dax för ett besök på öppna förskolan som vanligt, Klara och Petra var också där. Efter förskolan gick vi upp en runda i stan och handlade ett supporter-kit till Melker inför Sverigematchen, som bestod av en match-tröja och en cool hatt!! Han är så fin i sin outfit!!!Vår lilla Ljungberg!!
Melkers kompis Eric fick också precis samma out-fit så de var så häftiga där de satt bredvid varandra!!



LA FAMILIA SWEDEN!!!!!!!





Melker har kommit på att man kan köra på sin matstol så att den åker runt i hela lägenheten....busunge!!!


Vi har också varit hemma hos min moster Ann-Britt oc hälsat på, var jätte-kul att träffa henne. Melker var på sitt bästa humör och fullkomligt älskade att titta och busa med hennes två hundar!!


Hemma i hos Ann-Britt


Ann-Britts hund Emil


I torsdags var vi hemma hos Hanna och Kajsa och hälsade på, var jättetrevligt!!
Melker busade och lagade lite mat med Hannas kastruller, full rulle alltså!!
Min farbrot Lennart och min kusin Oskar kom också förbi en sväng,


Min kusin Kajsa och Melker 



Melker testar Kajsas röda lackskor...inte populärt alls......



Melker vill gå och busa med Hanna



Melker lagar mat till oss.....



Min guld-gosse och jag!!!


I lördags var vi hemma hos Jonas föräldrar i Oxie och såg den viktiga matchen!! Som tyvärr inte gick så bra som den skulle.......trots att både Melker och farfar Hasse hade sina fina match-tröjor på sig....och jag hade knallgula tights och gult och blått linne......vad gör man inte för en seger!?!?!?!?


TRE SANNA SUPPORTERS!!!!!



FARFAR HASSE OCH MELKER RINGER LAGERBÄCK...IN MED BOLLEN I MÅL!!!!!





MELKER BUSAR MED FARMOR



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0