En dag med både vinterkyla och sommarvärme!!

image4


Pappa Jonas är fortfarande "sjuk" så jag och Melker har varit på vift hela dagen!!
I förmiddags när vi kom ut så var det svinkallt...brrrrrr....tur att man tur skinnjackan...
Vi började på Mas där jag fick kollat min leverfläck som de beslöt att ta bort för
att den hade växt sen sist, iallafall skönt att bli av med den och man får ju hålla
tummarna för att det inte är något farligt....
Sen drog vi upp i stan  och träffade Klara och Elise och sen  "råkade" vi slinka in på tai tai och äta riktigt go tai-lunch!!kanske inte så nyttig,men ack så gott!!!
Vid ett-tiden så blev det riktig sommarhetta igen så då var det bara att ta av jackan och njuta och sola fejset lite!!
Sen var det dax att dra till öppna förskolan på fridhem som nu har flyttat ut till en villa i härliga villaområdet.
Var jättemånga barn och föräldrar som var där och det var jättetrevligt!!
Petra och lille Eric hängde också med till förskolan och när vi väl var där så träffade vi även Anna och hennes lille Eric och Linda och hennes lilla Isak. Var superfint väder och riktigt mysigt att sitta i den gamla trädgården och sola och mysa med våra små barn.
Sen drog jag och Klara till Lindex och kollade in lite sommarkläder till våra små coolingar.
Sen var det dax att dra hem till pappa och äta mat. Sen dök farfar upp och lekte och stojade med Melker
 som sken upp som en sol när Farfar kom!!!Sen slocknade vår lille prins fort!!!


image5

image7



image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0