Fågelskit till efterrätt.................bläääääää

Idag stack jag och Melker ut på förmiddagen och tog oss en tur upp i stan. Där fixade jag ett par ärenden och sedan åt vi lunch vid lekplatsen vid konsthallen. Allt var jättemysigt och det var varmt och gott väder...men sen hände något......jo Melker fick en stor fågelskit över sig...och jag kan säga att det var inte en liten en..hela handen plus ena benen och båda fötterna fick sig en rejäl dusch.......och Melker bara skrattade medan jag mest pustade...var ju så äckligt!!!! Tyvärr har jag inga bildbevis för att kameran glömde vi hemma, tur var kanske det!!

Sen när vi hade lunchat klart drog vi till förskolan på fridhem där vi sjöng och Melker fick träffa Eric och Pelle. Melker är verkligen supersocial och ler och skrattar med alla han träffar!! Vår lilla solstråle!!
Efter förskolan drog vi hem och tog en tupplur hela familjen!!!! Vi är några riktiga sömn-nissar alla tre!!!

Imorgon ska jag försöka ta med kameran ut så att vi får med lite bilder med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0