Fredagsmys med familjen

Dagen började vi med en stor promenad ner till västra hamnen och sedan drog vi till stan där vi åt lunch.....och trallade runt lite...

image30
LUNCH-STOPP PÅ STAN


Sedan gick vi och la oss i Rönneholmsparken, vilket slutade med att hela familjen gooooos somnade i parken...superskönt med en liten siesta........vi skulle egentligen på babysim vid fyra men vi valde att stanna kvar
och vara ute och njuta att det fina vädret istället!!Melker älskar att vara ute på dagarna och busa!!


image28
Coooooooolingarna i parken.......

När vi satt i parken så kom faster Hanna och min kusin Kajsa förbi, jättekul att prata med dom en liten stund!!Får se till att samla ihop mina två farbrödrar och deras familjer snart, alltid lika kul att träffa dom!!!
Som jag skrev innan så började vi dagen sunt med en promenad, men den slutade inte lika sunt....vi gick nämligen till videobutiken och "råkade handla 1,1 kg godis!!!!!!!Dax att ta tag i sitt sockersug kanske!!!!!!
Så nu lär det nog dröja ett tag innan man äter godis igen.......hoppas jag iallafall!!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0