Har inte orkat blogga........

Har varit krasslig och haft noll energi hela förra veckan, så därför har jag inte orkat bloggat något.
I onsdags och torsdags så var vi bara hemma och tog det lugnt, skulle egentligen ha träffat Klara, Evelina,
Gordi och  alla barnen. Men jag kännde att det var bättre att stanna hemma tills man kändes sig bättre.
Har haft feber och grymmt ont i halsen...fy vad tråkigt........är så glad att man känner sig så mycket bättre nu!!

I fredags träffade vi Klara och Elise på förmiddagen och tog en runda upp i stan. Men det var nog ett misstag av mig att hänga med för att jag fick feberfrossa i sommarvärmen och ville bara hem och sova.....blääää
Så vi drog hem till lunch, ville ju hem och vila för att på kvällen var det tänk att vi skulle ha tjej-fest hemma hos Klara.
Melker skulle egentligen simma på eftermiddagen och farmor Kerstin skulle följa med och titta på. Men eftersom att jag hade 38,9 i feber och var helt svettig så kom jag fram till att det nog inte var en sån bra idé, så att Kerstin var ute och gick med Melker istället så att jag fick sova. Jätteskönt!!!!!!
Efter siestan så var det dax att fixa till sig för att sedan dra hem till Klara på fest!!! Tänkte först inte gå eftersom att jag inte alls kände mig bra, men jag ville så gärna gå så jag gjorde ett försök. Det blev en lugn kväll för min del, halv tolv traskade jag hem......hade fått tillbaka febern så jag kände mig inte så het på att gå ut och festa.
I vilket fall som helst så hade vi det jättetrevligt hemma hos Klara, något som vi tjejer får göra om snart igen!!


I lördags var jag hos frissan halv tolv, och då kännde jag mig bakfull och trött fast att jag varken druckit eller varit ute och festat...så orättvist!!! Blev iallafall snygg i håret!!
Sen på eftermiddagen åkte vi till Melkers farmor och farfar som skulle passa Melker eftersom att vi var hembjudna på fest hos Mattias. Vi hade en jättetrevlig kväll!!! Allt hade gått bra med Melker också!!Skönt när det funkar att lämna bort honom då och då!!
På söndagen var det mors dag så då åkte vi hem till Jonas föräldra och åt lunch och hämtade vår efterlängtade son!! Han hade varit jättesnäll och duktig som vanligt!!!
Sen åkte vi hem och då fick jag en parfym av Melker och Jonas i mors-dag present, jag blev jätteglad!!!

Idag (måndag) så har det regnat hela dagen så att jag och Melker har haft en riktig slappar-dag hemma!!
Imorgon ska det bli fint igen så då ska jag och lilleman ut i vida världen igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0