Lunch på stan!

Idag var pappa också hemma från jobb,han kommer nog att stanna hemma resten av veckan och vila upp sig och umgås med oss.Imorgon tänkte vi hitta på något kul alla tre, hoppas att vädret är varmt och gott imorgon med!!
I morse tog Jonas hand om Melker så att jag fick lite tid för mig själv och fick vila upp mig lite....jätteskönt!!!

Jonas och Melker var ute på förmiddagen och gick och sedan när de kom hem så var det dax för mig och Melker att bege oss upp på stan och luncha med Lina, Fallan och Soraya. Trodde att Melker skulle klara att vänta med sin mat tills vi var framme i stan, men ett kvarter innan så kurrade hans mage nog lite för mycket så då var det bara att ta fram hans mat och slå oss ner på en bänk. Sen gick vi till ett litet fik i rörsjöstaden och åt lite lunch. Var jättetrevligt att träffa tjejerna från jobb, vi skrattar alltid lika gott när vi ses, helt underbart!!Saknar dom mycket nu när man är hemma, men jobbet saknar man inte!!Är mycket roligare och underbarare att vara hemma och ta hand om vår lilla Mellis!!

Efter lunchen gick jag och Melker en liten runda och sedan drog vi till Rönneholmsparken och slog oss ner på en filt och lekte och myste i solen!!Sen kom Klara, Elise, Evelina och Liam. Barnen sov en liten stund, men när de väl var vakna alla tre så var det full fart på alla tre. Alla tre är lika stora matvrak, de blir så förbannade när maten tar slut, ska hela tiden ha något att tugga på...matmonster!!
Därefter var det dax att dra hem och äta lite middag med  pappa Jonas. Det blev fisk på menyn för Melker , vilket gjorde att det blev ett bad med för Melker. Luktar ju så himla illa när de har ätit fisk..blääää...
Sen fick jag min underbara migrän så jag gick och la mig en stund och tog sedan ett varmt bad så att nu känns det lite bättre. Tur det så att man kan skriva lite här på bloggen!!!
Dax att kolla på barnmorskorna på tv:n!!

Här kommer lite bilder från dagen!!

KRAM


PÅ VÄG TILL STAN!

image8



LUNCH MED JOBBAR-POLARNA!!

image10


image11


image13






MYS I PARKEN

image14


image15
MELKER OCH LIAM GLADA OCH GOA INNAN HUNGERN SLOG TILL....

image16
EVELINA, LIAM, KLARA OCH MELKER


image17


image18
NYVAKEN OCH LYCKLIG!!!


image19
VILKEN LYCKA!!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0