Mor och son-dag

Idag har Jonas varit hemma från jobb pga att han är sjuk.Så Melker och jag har försökt att vara hemmifrån så mycket det har gått.
Vi började dagen med en promenad till västra hamnen där vi inhandlade MYCKET mat till vårt stora matvrak så att han klarar sig några dagar...på vägen hem stannade vi till hos ankorna och Melker tyckte det var jättekul när de sprang runt och kvackade!!!Sen drog vi hem och åt lunch och efter det tog hela familjen en välbehövlig siesta!!
När vi vaknat till liv så tog jag och Melker bilen till Mobilia och på vägen dit så busade och sjöng vi i bilen...herregud så underbar vår sån är..en riktig glädjekälla!!!!
Vi var först inne på BR och då köote vi stans coolaste mobil till Melker som han blev helt tokig i,så resten av Mobiliaturen satt han och gnagade på det och var så nöjd!!
Fixade också en liten present till Morgan som fyller ett år idag,herregud vad tiden har gått fort.Snart är vår lilleman också ett år! 
idag köpte vi också fina blommor till vår lilla balkong,så hoppas vi bara på att värmen ska komma tillbaka så att vi kan sitta och njuta att solen där!!!!!!
På vägen hem så stannade vi till Hos Josse och co för att ge Morgan sin födelsedagspresent, sen var det dax att åka hem och sedan deckade Melker snabbt, han var väl helt slut efter vår shoppingtur!!!!
Och nu sover båda mina killar och snart ska jag också krypa till sängs!!

SOV GOTT!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0