Permission från sjukstugan

Idag har jag och Melker sovit en hel del båda två, tror att han börjar få tänder och är lite extra mammig.....han är lite gnällig och vill bara gosa med en hela tiden...då är han nöjd!!
Efter vår lunch-siesta tog vi oss ut en stund för att få lite luft.....vet inte om det var ven bra eller dålig idé!!???..
I vilket fall så gick vi en stund till öppna förskolan på fridhem, tänkte att Melker kanske behövde lite stimulans och träffa andra små fluffar och busa med. På förskolan var också Klara och Elise, Petra och Eric, Anna och Pelle. Kul att träffa dom en stund iallafall. Vi var inte där så länge för att Melker ville bara gosa med mig, verkade inte pigg på att leka med de andra...och jag var ju inte direkt pigg och social heller.....



image41
Picknick på öppna förskolan

image42
Pelle kryper runt......


På vägen hem så somnade Melker så då passade jag på att handla lite mat till kvällen. Sen hann vi bara vara hemma en liten stund innan Jonas kom från jobbet, så då åt vi ihop alla tre sen var det dusch-dags för Melker sen somnade han gott!!!
Helt otroligt vilken energi han ger en!!Trots att man är skrutten nu så orkar man så mycket mer än innan man fick barn, bara man ser honom eller får ett leende så laddar man batterierna igen!! Vilken lycka vi har som har fått en sån underbar son!!!Finns inget annat i världen som kan få en att känna en sån lycka och kärlek!!!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0