Sjukstugan......

I söndags kväll så fick jag feber och ont i halsen....har varit helt deckad ett par dagar nu så vi har inte kunnat hitta på så mycket precis...men som tur var så har Jonas börjat vid halv tio på förmiddagen så jag har fått mycket hjälp av honom......vår guldpappa!!!!Love him!!!!

image38
BUS MED MAMMA I SOFFAN


I måndags(igår) så var Melker och jag ute  på förmiddagen och handlade lite mat, och efter den turen var man helt färdig. Så efter det var vi bara inne och lekte lite här hemma och sov gott ihop...både jag och Melker har varit trötta de senaste två dagarna,...tur är väl det nu när man inte har sån energi som man brukar...
I måndags kom farmor Kerstin förbi en stund på eftermiddagen och passade Melker. Var skönt med lite avlastning!!


image40
FARMOR OCH MELKER


Sen på kvällen hade vi brottningsmatch med lille Melker som ville allt annat än sova......vi höll på i tre timmar innan han somnade......och det skedde när pappa var och hämtade upp hans vagn från källaren...typiskt va!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0