Sån skön helg!!!!!!!!

I lördags var jag och Melker iväg på en lång promenad och hälsade på ankorna i parken, en nu favoritsyssla för Melker!! Han blir helt exalterad när vi är där!! Vi stod vi ankorna i en timme!!sen tänkte jag gå till lekplatsen med honom men han deckade i vagnen på vägen dit, så då passade jag på att handla lite jukplappar istället!! så nu är där några mindre kvar på inköpslistan.
Pappa Jonas fick några timmar för sig själv så att han fick batterierna laddade igen!

När vi kom hem var det tänkt att vi skulle baka lussebullar, men det blev lite stressigt eftersom att sen skullej ag ju iväg på kvällen till Veronica på tjejmiddag. Så vi hade tänkte baka idag, men inte blev det idag heller så vi får ta det nästa helg eller nåt istället!!
Var jätteskönt att komma iväg några timmar igår kväll och ha liten tjej-träff!!Alltid lika uppskattat!!

Idag har vi träffat Jenny, Danne och lille Wilmer. Vi var och matade ankorna....suprise va?!!??...sen gick vi hem till Jenny och co och fikade, hur mysigt som helst!! Sen var det tänkt att vi skulle åka iväg och fixa lite grejor till granen men tiden rann iväg så det var bara hem och äta, sen deckade jag i två timmar..........man är ju snart trettio..hahahahah

Ja nu är det bara fem dagar tills Melkers lille kusin kommer till världen!! Ska bli så kul!!!





Här är lite bilder från senaste veckan!!



Melker med faster Malin och lille kusinen i magen......




Alltid något nytt på gång..............



Familjen samlad...



Bus med faster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0