Dax för hjälmen....och en ny klänning.......

I veckan har vi också fått en besked på att Melker ska ha hjälm några månader framöver, så nästa måndag ska vi hämta den i Lund. Är lite nervösa för hur det ska gå, men tror säkert att Melker kommer att klara det galant med vårt och alla andras stöd!! Han kommer blir så söt i sin hjälm, om inget annat så kan det ju vara bra med lite skydd för huvudet nu när han börjat röra sig överrallt och hela tiden är på väg att slå sig......!!!!!!!

Nu har jag börjat träna styrketräning med, tråkigt men jag måste om jag vill ha en nöjd rygg. Måste verkligen bygga upp den så att jag får en rygg som orkar med alla påfrestingar med lyft och liknande. Sen är det ju inte precis en nackdel om det trimmar till kroppen med!! Försöker gå några morgonpromenade i veckan med, snart är det ju dax för bröllop så då kan man ju hoppas att ett par kilo har försvunnit. Bara tre vecko kvar nu till P-O och Cissis bröllop och fem veckor till Niclas och Mayas.........och jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig!!PANIK!!!!!!! Måste ut och dag snart och kolla om jag hittar någon snygg klänning, skulle vilja ha en grön läcker klänning, jajaja vi får se vad vi hittar!!! Naken lär man ju inte gå så något hittar man väl............Har hittar den perfekta bröllopspresenten till båda paren, kan tyvärr inte skriva vad här, om de nu skulle råka läsa det här!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0