En tur till Lunds sjukhus....

Idag har vi varit i Lund med Melker, vi var hos läkaren och de ska utreda om Melker ska ha en hjälm några månader för att justera hans huvudform. I vilket fall så gjorde dom en avgjutning av hans huvud så att de kan göra en hjälm till honom om det blir aktuellt. Isåfall kommer han att han den på sig dygnet runt, kanske inte så kul för honom, men det är ju bäst att göra som läkaren säger om det är det bästa för Melker i slutändan. Sen är det ju bättre att han får den nu, innan han börjar på dagis och kanske andra äldre barn kommenterar hans hjälm hela tiden. Vad som än händer så kommer vi göra allt vi kan för att det ska gå så smidigt som möjligt för Melker!!
Både jag och Jonas blev rätt så blödiga i hjärtat när Melker låg där och skrek när de gjorde avgjutningen, det skär riktigt i hjärtat när han är så ledsen och man inte kan ta upp honom och trösta honom!!!Men det gäller ju att vara stark i de situationerna för Melkers skull, kanske inte så bra att börja gråta själv när vi ska vara där och stötta och trösta honom...

På torsdag ska vi åka iväg till en stuga och vila upp oss. Det är min fasters stuga som hon snällt har lånat ut till oss!!! Tack snälla Hanna!!!! Ska bli jätteskönt att få komma iväg och få lite miljöombyte!! Så det kommer inte bli något bloggande under tiden vi är borta, men lovar att ta många goa bilder och skriva i bloggen när vi är hemma igen!!

Sen nästa vecka så hoppas jag att vi kan samla mammorna och kidsen igen och hitta på något kul!! Var ett tag sedan vi alla sågs, saknar det verkligen!! Är verkligen jättetrevliga tjejer man har haft turen och träffa och det bästa är att man kan vara sig själv till 100 %, vi alla är lika galna!!! Najs!!!!!

Nä nu är det dax att sova!!!!!!! Har huvudvärk som måste försvinna tills imorgon så att vi kan vara ute i det fina vädret!!!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tar åt mig som en utav mammorna..;) tycker oxå att de är superkul att ha träffat allihopa!

Jag ses jättegärna nästa vecka, min pappa är här tills på tis men sen så.. ha de supertrevligt i stugan så hörs vi

kram från oss

2008-07-02 @ 10:12:19
Postat av: Lisette

KLart att du är en av the supergirls!!!Hahaha...

ja vi hörs av nästa vecka!!! Hoppas att ni får det mysigt med farsan i stan!!

KRAM FRÅN OSS

2008-07-03 @ 21:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0