Pappa Jonas sjuk igen....dessa karlar.....

Ja då var det dax att dra ut på vift igen igår, Jonas hade nämligen feber och då är han ju dödssjuk för han är man så då är det bäst att fly fältet!!!!hahahaha......
Så jag och Melker gick en stor promenad på morgonen sen mötte vi upp Marie på mitt jobb som vi lunchade med i en park. Marie fixade en jättegod fetaostsallad med MYCKET tzatziki !!!!! Så det blev inget hångel där sen på kvällen iallafall....Jonas sa att jag stank som en stinkbomb.........charmigt va!!?!? Var iallafall jättekul och mysigt att träffa Marie!!
Tyvärr så glömde vi kameran hemma så det blev inga bilder från gårdagen...
Efter lunchen hängde vi med en runda på jobb och hälsade på och jag fixade också med lite papper som skulle in till löneavdelningen...skönt att få det gjort!!
Sen var det dax att dra hem och tvätta,,,,,,,och det är ju inte ett par maskiner längre sen lilleman kom till världen...det är ju rena industri-tvätten här hemma nu för tiden...ibland kan man tro att man driver kemtvätt eller nåt!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0