Första dagen på jobbet.......

Idag är jag på jobb igen......har kännt som att jag gått i en bubbla hela dan....inget funkar heller ....varken datorn...telefonen...eller min hjärna hella för den delen!!!
Drar nog hem vid fyra idag, var på jobb redan lite efter sju, vaknade tidigt idag och kunde inte somna om.
Känns rätt ok att vara tillbaka, mycket pga att man har några goa arbetskamrater som sätter guldkant på tillvaron!!!!
Sen finns det ju alltid några tråkmånsar som gör att allt blir tråkigt, men de försöker jag undvika.
Är fortfarande sliten från helgens bravader.....men det går iallafall åt rätt håll.

Längtar tills jag ska hem och träffa lilleman!!! Kommer nog att vara helt underbart!!!!!

En sak som är bra nu är att man får lön när man bloggar!!!Hahahahahahaha!!!

Ha det gott så länge allihopa!!

kram

Kommentarer
Postat av: Gordi

D e inte illa att få betalt för att blogga=)

Har skickat bilderna till dig från i lördags. Kram

2008-10-07 @ 12:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0