Jo då så att!

Dax att skriva lite igen vad som sker i våra liv. Helgen försvann snabbt förbi som den brukar göra, med en hustitt  till Tygelsjö som utflykt. Huset var jättefint men vi skjuter nog husplanerna på framtiden då räntan har skojat till det lite.
Melker, Jag och Lisette besökte gallerian Storgatan för att värma oss med en kopp kaffe i måndags (innan Lisette skulle på massage).
Vi kommer in och folk tittar lite konstigt på oss men man är ju van för Melkers hjälm brukar ju dra till sig uppmärksamhet.
Där går vi och babblar när vi upptäcker det konstiga....Lisette går runt med sin cykel som det vore helt normalt. thats my girl !!! Svårt att återberätta men sjukt roligt ialla fall.
Melker har fått för sig att man inte ska sitta i vagnen när man ska ut, otroligt så stark han är den lille. Min snälla syster Malin har lånat oss en vagn som vi kan ha tills vi hittar en ny... typiskt att just vår vagn ska gå i sönder.
Melker har börjat intressera sig på riktigt med gången. Han vill att hans 1 98 cm pappa ska gå med han hela tiden så fort det finns tillfälle. Inom en månad har nog pappan besökt akuten eller krympt ett antal cm i längd... men det är jättekul att se han kämpa och stå i.



Kan själv pappa!!!!!!!







Lilla söta Elise på besök på Melkers hemmaplan..



Efter brottningsmatchen är jag inte så glad..............

Kommentarer
Postat av: Gordi

hahhahah...men Lisette då....vilket garv jag fick mig när jag läste om cykeln =)

2008-10-15 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0