Livet rullar på.......

Nu är man inne på arbetsveckan och det rullar på rätt så bra....är på jobb tidigt på morgonen så att jag kan dra
hem vid tre-fyra.......så det känns bra!!

Tänkte ta ett par dagar semester under de närmsta veckorna och tänkte om "mina mammor" har lust att ses en av dagarna?? dra till förskolan och låta våra barn busa och vi kan snacka lite skit....hade varit jättetrevligt!!
dagarna jag tänkte ta ledigt är den 29:e okt och den 5:e november isåfall.....
så Klara, Evelina, Gordi och Johanna.....har ni lust att ses en dag då?????? 
hör av er så jag vet om jag ska ta semester då.....

Nu ska jag jobba på lite till innan det är dax för frukost!!!!!!!!MMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gordi

Hej...tack för gratulations sms´et imorse=)

Klart vi kan ses..kan alla dagar förutom 30:e då vi ska lämna över nycklar från vår lgh. Kommer ha flyttat då men d kan va skönt att få en liten break=) Vi hörs av..kram

2008-10-15 @ 10:48:00
Postat av: Evelina

Vi kan oxå vilken som helst utav dagarna=)

kul!

2008-10-15 @ 12:10:36
Postat av: Johanna

Vi ses gärna:) kan vilken dag som./kram

2008-10-15 @ 15:32:53
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/
Postat av: klara

halloj bruttan

du fick väl mitt sms??? Kan inte den 3e, elise gör ul på hjärtat i lund då! och den 29e kan det nog vara så att vi är i eksjö...men den 5e:)



PUSS och TACK ÄNNU EN GÅNG för att ni passade elise häromkkvällen- GULD VÄRT!

2008-10-17 @ 11:55:52
URL: http://pippivogel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0