Motorväg 11

Ojdå !!! länge sedan jag skrev och det är dåligt av mig..men tiden går så fort när man är hemma att man knappt hinner med allt. Jag som klagade på att Lisette satt framför datorn och bloggade, idag tycker jag bara att det var duktigt av henne. Nu har Melker och jag vant sig vid varandra varje dag  och byggt vidare på de rutiner som Lisette hade med honom.
Denna helgen som gick åkte far o son på en riktig förkylning av det värre slaget ( killar + förkylning = synd om oss)....
Lilla Melker jagades hela helgen av mamma och pappa med papperstussar.. så nu sticker han så fort han ser oss med papper i hand.
Det nya han har börjat med är att vägra sova .... Spänner hela kroppen och får nästan panik när han närmar sig sängen. Vår mysiga lördags kväll slutade med en promenad ute i blåsten vid 23 - tiden .....Melker klar vaken ...fuck.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0