babysången är igång igen...

Igår tog bara jag och Melker det lugnt. Han var fortfarande dålig i magen så vi vågade inte träffa Evelina och Liam på Ikea som vi hade tänkte oss. Ville ju inte smitta ner dom. Så vi var ute en runda här hemma och så var vi en runda hos min mamma och hämtade lite saker från när jag var liten. Så nu ska vår lille son ha dom på sitt rum ,känns coolt att han ska ha mina saker från när jag var liten!!!!!

Sen idag så startade baby-sången igen, Vi gick den förra terminen med. Melker uppskattar verkligen sången och idag så klapppade han och diggade till sången....hans nya hobby...digga och klappa händerna!!! Ser så härligt ut när han gör det!! Vi stötte på Anna och hennes lilla Ella med på sången, de ska tydligen gå i samma grupp som oss, jättekul!!!
Blir ju bara en gång till för min del på sången sen så tar ju Jonas över alla såna aktiviteter tills det är dax för dagis!!
Så då får Anna hålla koll så han sköter sig på torsdagar och tar sig upp till sången i tid...hahahahaha...skoja bara...det fixar han säkert jättebra!!!
Efter sången så gick vi en runda med Anna och Ella på stan och lunchade och hade hur najs som helst!! Har som sagt träffat Anna ett par gånger innan men aldrig någon längre stund, så det var jättetrevligt verkligen!!
Har ju varit ett underbart härligt väder idag så det blev långpromenad stan runt....sen i eftermiddag så var jag på rutinbesök hos tandläkaren och lyckades klara mig utan några hål.........yiiiiiiiiiiiipie!!!
På vägen hem från tandläkaren så stötte vi på Jenny och Wilmer så vi hade följe hem med dom och det blev en hel del snackande på vägen...skönt med lite sällskap!! Har ju inte varit så mycket med det de senaste dagarna nu när Melker har varit magsjuk...vill ju inte smitta andra......
Nej nu ska jag hoppa i badet!!!!!!Najs!!

Imorgon har vi inga planer........så om någon vill hitta på något med oss är det bara att höra av sig!!!!!!!!

kram och sov gott!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0