En härlig dag i skånes djurpark..

Förra lördagen så mådde jag inte så bra, men jag kände ändå att när det väl är helg så vill man ju hitta på något kul...så
vi drog med Josse och co till skånes djurpark. Varken jag eller Jonas har varit där på jättelänge, så det var kul och najs att träffa Josse, Tommy och kidsen. Vi hade med oss lite picknick och åt glass i parken. Verkligen en supermysig och avkopplande dag!!

Här kommer lite bilder från dagen!!


Hela gänget på bild utom jag och lilla Hanna



Melker sträcker benen och är lika glad som vanligt!!!love it!!!!!



Familjen Appelin !!


Picknick i det gröna..



Brudarna som spanar efter svinen i parken...hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0