Maginfluensan in the house.......

Melker har haft problem med magen i tio dagar nu...........det bara rinner rakt igenom.....var hos läkaren idag och de sa att vi bara fick ge honom flytande föda nu ett par dagar.......får se hur det går med ett litet matvrak som Melker!!!!....
Annars är han pigg och glad som vanligt, bara lite tröttare och lite mer mammig än vanligt. Får se hur han är imorgon, om vi kan hitta på något kul om han orkar. Har varit bättre nu ikväll så förhoppningsvis går det åt rätt håll.
Blir antagligen en go frukost på Ikea med Evelina och Liam imorgon!!!!

I går var vi hos läkaren i Lund på återbesök med anledning av hans hjälm. De mätte hans huvud för att se om formen ändrats, men måtten stod still, vilket det brukar göra efter en månad. Han ska ha den i minst en månad till och sen får de se om det har hänt något till nästa gång. Om inte så ska han inte har hjälmen mer. Hoppas att det har gett resultat nästa gång så att det går åt rätt håll.

I lördags var jag och tränade jympa för min favoritledare!!!!!! Vilket grymmt pass alltså!! Kan jag verkligen rekommendera!!
Klockan tio på friskis och svettis på heleneholm!!! Ni lär inte bli besvikna, bara sjukt svettiga!!

Nu är det bara knappt två veckor kvar tills jag ska börja jobba, känns verkligen helt overkligt och långt i från verkligheten....just nu känns det som att jag skulle kunna vara hemma i all evighet med Melker!! Har verkligen varit så underbart år man har fått uppleva att vara hemma med lilleman!! Får tänka på allt kul vi gjort när man sitter på jobb och har ångest!!!!!! Men tror ändå att när man väl har kommit in i arbetet igen så känns det nog ok...hoppas jag iallafall!!

nej nu är det dax för soffan och lite slö-tittande på tv:n!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0