Mys-söndag!!!

Idag har vi varit på ikea, precis som resten av skånes invånare!! Var totalt kaos på parkeringen när vi skulle hem, några av personalen på ikea fick gå ut och dirigera bilarna....otroligt!!
Vi hade tänkt äta frukost där men när vi kom dit så var den slut så det blev att vi köpte lunch på ikea istället. Köttbullsmenyn blev det!! Sen efter shoppingturen blev det en runda på bulltofta motionsområde innan vi lämnade kaoset!! Sen åkte vi till Toys A Rus och skulle köpa byggklossar till Melker men de var slut så det får vi handla en annan dag istället. Åkte även inom min pappas grav och tittade till så att allt såg ok ut. Får alltid en tanke när man är där om att det skulle ha varit så underbart att få se min pappa uppleva Melker!! Tror att han hade varit en så stolt morfar!!!och världens bästa morfar!!!



Imorgon ska Melker till doktorn igen på eftermiddagen, tycker så synd om honom att han hela tiden måste gå överallt till olika läkare som ska känna och klämma på honom....men självklart är det ju tur att vi har en sån bra uppbackning och hjälp från sjukvården som försöker att lösa allt på bästa sätt och att jag allt så bra som möjligt för Melker!!
Blir nog en runda till förskolan innan på förmiddagen med Jenny och lille Wilmer. Ska försöka få med kameran imorgon så att jag kan ta lite bilder på söte Wilmer med!!

Kommentarer
Postat av: klara

hej vännen!

Puss till dig (fick en liten tår i ögat när jag läste om din pappa) och puss till Melker imorgon. Det kommer att gå superbra. Hinner vi ses på tisdag kanske? Elise är på dagis till halv tolv bara!



Spyr på plugget redan! hahaah



pussss

2008-09-07 @ 22:03:46
URL: http://pippivogel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0