Sista veckan på mammaledigheten...........snyft!!!

Ja nu är man inne på sista veckan..........den som man aldrig skulle komma.....men som sagt nu är det tid........känns jobbigt men ska inte slösa energi på att tänka på jobbet nu utan njuta fullt ut istället av min sista vecka!!

De senaste dagarna har det varit maginfluensa på menyn igen, Melker mådde lite bättre i torsdags och i fredags men nu är det som sagt igång igen.....hade tänkt gå till förskolan idag men vågar inte om det smittar utan det är bättre att Melker får lite lugn och ro så att han blir frisk snart!! Tycker så synd om honom, han älskar ju mat och nu får han bara flytande.....inte så kul när man är vrålhungrig och ger ju inte så mycket energi heller så han är ledsen och trött...
Men vi ska iallafall försöka komma ut på en liten promenad nu på förmiddag så att man får lite luft ch motion!!!

I helgen så var det först tänkt att vi skulle hem till Josse och Tommy i fredags men vi vågade inte åka dit eftersom att Melker blev värre i magen på lördagseftermiddagen......tråkigt men där finns ju fler lördagar att ses på framöver!!
På morgonen var det viktväktarna och träning på schemat, hade gått ner och tränade satan så att det kunde inte bli en bättre start på helgen!!

I söndags åkte jag och  Josse till burlöv center och shoppade och var barnlediga en stund!! Var behövligt och avkopplande! Blev mest handlat till Melker med jag fick mig också en skitsnygg kavaj till lördagens galaj hemma hos Evelina....ser framemot lite alkohol och festande!!

I eftermiddag ska jag till frissan, vet inte om jag är blondin eller brunett än när jag går från där.........är lite sugen på en förändring men vet inte om jag vågar....får se vad som händer...........behöver gärna smakråd om någon vill hjälpa till!!

Nu ska vi äte lite frukost så det är dax att dra från datorn en stund....

Ska försöka ta lite bilder i veckan!!

Kommentarer
Postat av: Gordi

Du hade passat som brunett tror jag=)

2008-10-02 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0