Fredagen den 13:e.............................

Hej på er alla glada!!!
Idag är det fredag....så skönt med helg!!!!!!!!!

Idag är det en stor dag för vår prins...han är just nu på sin första inskolningsdag!!!!
Tror att han kommer att stormtrivas på dagis....han älskar ju att busa och vara med andra barn...
men det är klart att det kommer att kännas lite extra i hjärtat när man ska lämna honom på morgonen nu i början...
men som sagt tror att han kommer älska dagis!!!

Vi hade hoppats  på att snön var kvar nu  i helgen så att man hade kunnat åka pulka, men det verkar vara rätt så osannolikt om man tittar ut just nu...inte många snöflingor kvar där ute........

Imorgon förmiddag ska jag nog träna....har inte gjort det på ett par veckor nu, så nu är det dax!!
Måste bli av med julskinkan innan det är bikini-dax!!!!!!!

Imorgon är det ju kärlekens dag så då ska vi vara hemma bara vi tre på kvällen och köpa hem mat och bara mysa.
Ska se om jag hittar en liten sak till Melker som vi kan ge honom imorgon...Jonas får hela mig som present....biliigt och bra och uppskattat hoppas jag......hmhmhm.......!!!hahahahahahaha

Sen hoppas vi att vi kan ta en fika med Klara med familj också i helgen!!

Nu ska jag jobba lite innan lunch  sen är det dax att gå hem!!!!

Kommentarer
Postat av: Gordi

Nu skulle ni bott här i Svedala för här är massor utav snö kvar=) Nästan allt är fortfarande vitt, mysigt=) Ha en trevlig helg, sj så ska man jobba...kram

2009-02-13 @ 16:59:38
URL: http://gordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0