SJUK......................

Har åkt på infulensan eller nåt...så för min del är det vila och sova som gäller.....så tråkigt!!
Jonas har verkligen låtit mig sova precis när jag har behövt det, är verkligen så mysigt att vara hemma med
mina killar men när man inte mår bra så är man nog inte så roligt sällskap....leker iallafall lite med Melker så att han
inte tycker jag är dödstråkig.......är så underbart att man alltid blir lika glad och får ny energi varje gång man ser honom!!!
Vilken lycka att vi har fått en sån härlig son!! Finns inget i hela världen som går upp mot det!!!! Vi är redan så rika vi bara kan!!!!!!i kärlek!!!!!!!!!

I eftermiddag var Jonas och Melker uppe i stan och träffade farfar Hasse, det blev lite mat på Jensens och sedan en stunds bus på lekplatsen......så jag fick lite lugn här hemma några timmar....

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på hockey innan jag ska krypa till kojs igen.....jonas är ute och springer bort julskinkan och Melker sover sött i sin säng.....så här är lugnt och skönt!!


Lägger in lite bilder från senaste tiden!!


Bus med polaren Erik


Jag har så tråkigt...var är brudarna??!!!!



Världens roligaste leksak!!!


Mamma leker fotograf......


Nääääää..jag är inte trött..........


Nyinköpta lådbilen...hahahahaha


Laid-back...........


Prinsen i lådan!!


Efter en stunds lek brukar det se ut så här....mycket att städa för mamma....


Söte kusin Noa vill ju också höras......


Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0