Idag har vi köpt hus!!!!

nu har man skrivit ett nytt kapitel i sitt liv!!!!!! Vi har köpt hus!!!!
Har varit en turbolent vecka med mycket spänning och budgivning och mycket nerver!!!
Men vi fick vårt drömboende till slut!!
Nu är det vårt!!!!! Yes!!!!!!!!!!!!! Vi är så lyckliga hela familjen!!!
Ska bli så skönt att ha ett eget hus och trädgård!!!!!!!! Oj vad vi ska grilla!!!!

är verkligen ett underbart område...lugnt ..skönt och rena bullerbyn-känslan där!!
kan inte bli en bättre start för Melker!!
Så skönt att komma i från stan och känna att man bor i Sverige!!!!
men vi har ju ändå bara en tio minuter en kvart från stan så det känns bra!!!

nu är jag helt slut efter allt som hänt denna veckan..så nu ska jag slappa i soffan!!!
imorgon ska vi ha lite firande här hemma nu när vi numera är husägare!!!
jag och mina grabbar!!

berättar mer en annan dag!!

kram på er


Kommentarer
Postat av: Levin´s i Ängelholm

Grattis husägare. Härligt för Melker med egen täppa.

2009-03-28 @ 13:05:57
Postat av: Levin´s i Ängelholm

Grattis husägare. Härligt för Melker med egen täppa.

2009-03-28 @ 13:08:13
Postat av: Elise och Sander

GRATTISSSSSS!



Ses imorgon vid 14/15 nån gång???



PUSS

2009-03-28 @ 20:59:29
URL: http://pippivogel.blogg.se/
Postat av: Gordi

Grattis igen, kul att vi snart blir nästan, nästan grannar, hihi...kram

2009-03-28 @ 21:33:20
Postat av: Evelina

Så himla roligt.. STORT GRATTIS!!

Måste ses snart ¨å att ni får berättamera=)

kram

2009-03-30 @ 19:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0