Melker är sjuk ,,,,,,,,,,,,,,igen!!!

Jaha då var det dax igen.....idag har vi varit hos läkaren och då konstaterade hon att Melker har öroninflammation plus att han är dunderförkyld och har hög feber..lagom kul!!!
Förra veckan var det magen och nu detta.....sjukdomarna tar aldrig slut!!!
Nu har han iallfall fått antibiotika och läkaren sa att det bästa för Melker är om han stannar hemma hela veckan så att han blir riktigt frisk....så vi får se om jag stannar hemma hela veckan eller om Jonas tar ett par dagar med.

Är så underbart med alla nära och kära som har hört av sig och grattat oss till vårt husköå!! Det värmer i hjärtat!!
Sen är där ett undantag som bara verkar vilja veta hur man har sin ekonomi och snokar om hur vi har lagt upp allt..och sånt gör mig så förbannad!!Skit i vår ekonomi och skött din egen!! Kanske ska du sluta vara sådan besserwisser och inte tror att det du gör är det bästa för alla andra.........Var bara tvungen att få ut min ilska!!

Nu jag städa lite medan Melker sover!!Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0